Postupovať bez súhlasu → ×
Vitajte na webovej stránke Čemat!
× My a naši partneri umiestňujeme súbory cookie a zhromažďujeme a používame necitlivé informácie z vášho zariadenia na zlepšenie našich produktov a prispôsobenie reklám a iného obsahu na tejto lokalite. Môžete akceptovať všetky alebo niektoré z týchto operácií. Ak sa chcete dozvedieť viac o súboroch cookie, partneroch a o tom, ako používame vaše informácie, ak chcete vidieť svoje možnosti alebo si pozrieť tieto operácie pre každého partnera, prečítajte si naše zásady ochrany osobných údajov. Umožňujete

Vaším súhlasom s vyššie uvedenými účelmi tejto webovej stránke a jej partnerom taktiež povoľujete prevádzkovať nasledujúce spracovanie údajov: Párovanie a kombinovanie zdrojov offline dát, Prepojenie rôznych zariadení, Prijatie a použitie automaticky zasielaných špecifických vlastností zariadenia na identifikáciu, Technické doručenie (zobrazenie) reklamy alebo obsahu, a Zaistenie bezpečnosti, predchádzanie podvodom a odstraňovanie chýb.

Úvod / Novinky / NOVÉ LOGO PO 25 ROKOCH

NOVÉ LOGO PO 25 ROKOCH

Spoločnosť ČEMAT, s.r.o., líder na slovenskom a českom trhu v predaji príslušenstva pre manipulačnú a stavebnú techniku, predstavila v júni nový firemný dizajn. Nová firemná identita zahŕňa najmä zmenu loga spoločnosti, ktoré sa zmenilo prvýkrát po 25 rokoch. Nové logo obsahuje aj informáciu o zmene vlastníka, ktorá sa uskutočnila koncom roka 2021 a teraz je ním francúzska skupina Michelin.

 Najvýraznejšou zmenou v redizajne ČEMAT-u je vývoj loga. Hlavným cieľom bolo omladiť grafickú identitu, aby bola komunikácia značky zrozumiteľnejšia a jednoduchšia. Keďže ide o spoločnosť so širokou škálou produktov v rôznych segmentoch, nové logo bolo pomerne náročnou úlohou. Výsledok tak symbolizuje časť behúňa pneumatiky, keďže ide o výrobok, ktorý spája sektory manipulácie s materiálom aj stavebníctva.

"Dôvody, ktoré nás viedli k zmene loga, boli predovšetkým grafické a typografické. Išlo najmä o zmenu písma a odstránenie rušivých a nejasných prvkov pri jeho použití na niektorých materiáloch," vysvetlil Karel Pětvaldský z marketingového oddelenia.

Zmena loga spoločnosti bola len jedným z mnohých prvkov novovytvorenej firemnej identity. Proces zavádzania zmien bude postupný. Zákazníci môžu zaregistrovať zmeny v online komunikácii a v úprave tzv. offline materiálov, ako sú katalógy alebo propagačné predmety, už v druhej polovici roka. Plánuje sa tiež implementácia zmien na novej pripravovanej webovej stránke.

"Zmena dizajnu určite neznamená, že od zajtra začne platiť zákaz používania materiálov so starým logom, napríklad na letákoch alebo vizitkách. Všetko sa časom nahradí. Dúfame, že sa našim zákazníkom bude nový štýl páčiť a rýchlo si naň zvyknú," dodal Pětvaldský.

 




 

autor: ČEMAT